ACOWAR Countdown – Day 9

Hello, Sarah J. Maas lovers and those who still want to become one!

It’s day 9 of the #WaitingForStarlight ACOWAR countdown. You can check out all days of the Countdown and its creators here: (x)

Es ist der neunte Tag des #WaitingForStarlight ACOWAR countdowns. Du kannst alle Tage des Countdowns und die kreativen Köpfe dahinter hier entdecken: (x)

Day 9: Prythian – What Court Are You?

This is the easiest of all days! Because yes, of course, I’m night court! What else should I be?!

Das ist der einfachste von allen Tagen! Denn ja, natürlich, bin ich Night Court! Was auch sonst?!

And no, it’s not because of Rhysand – maybe just a little. But it’s mostly because I’m a total night person. As soon as the sun goes down I work better, I write better, can get better lost in a book. I’m an owl. At day I’m always tired, never really know what to do with myself – and then around the time after dinner I’m full with energy, wide awake. I could rip out trees then! I write whole books and read ten and get Uni work done and run a marathon. (Not really, but you get what I mean.)

Und nein, es ist nicht wegen Rhysand – vielleicht nur ein bisschen. Aber es ist hauptsächlich weil ich eine totale Nacht Person bin. Sobald die Sonne untergeht, kann ich besser arbeiten, ich schreibe besser, kann mich besser in Büchern verlieren. Ich bin eine Eule. Tagsüber bin ich immer müde, weiß nicht wirklich, was ich mit dir anfangen soll – und dann, um die Abendessen Zeit rum, habe ich volle Energie, bin hellwach. Ich könnte Bäume ausreißen! Ich schreibe ganze Bücher und lese zehn und schaffe Dinge für die Uni und renne einen Marathon. (Nicht wirklich, aber ihr wisst was ich meine.)

And there are more reasons why I would be Night Court. Sure, I haven’t gotten to know many courts yet, but night is the court for dreamers – I am a dreamer. I’d sit for hours at the sea and read. I would take walks and find inspiration for my stories. I would sit in a café and watch the people around me, being happy and dream of future days. I would be happy there.

Und es gibt mehr Gründe, warum ich zum Night Court gehöre. Sicher, ich habe noch nicht viele der anderen Courts kennengelernt, aber Nacht ist der Hof der Träumer – ich bin ein Träumer. Ich würde stundenlang am Meer sitzen und lesen. Ich würde spazieren gehen und Inspirationen für meine Geschichten finden. Ich würde in Cafés sitzen und die Leute um mich herum beobachten, wäre glücklich und träumte von zukünftigen Tagen. Ich wäre dort glücklich.

18216152_10209304848446860_1818409410_o

What court would make your dreams come true?

Welcher Hof würde deine Träume wahr werden lassen?

Love always,

Anni

 

ACOWAR

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s