Blog News #2 – I’m back

I’m back my lovelies!

So, you might have realized that I haven’t posted in quite some time. I wished I could have been active a little more, but life was a little stressful with exams and other things.

Also, euch könnte aufgefallen sein, dass ich seit einer Weile nicht mehr gepostet habe. Ich wünschte, ich hätte aktiver sein können, aber das Leben war etwas stressig mit Prüfungen und anderen Sachen.

Now I’m on holidays and have time to sit down and write again – and read. I’m finally feeling like myself again, I guess you can imagine. I’ve already finished some Reviews that I will post in the next days (but after reading ACoMaF I decided to not finish my Review of ACoTaR – I wouldn’t be sense full anymore). There is also a post coming about a reading I attended this week, as well as my writing and reading year 2016 posts.

Jetzt hab ich Ferien und habe Zeit mit hinzusetzten und wieder zu schreiben – und lesen. Ich fühle mich endlich wieder wie ich selbst, ich vermute, ihr könnt es euch vorstellen. Ich habe bereits ein paar Reviews beendet, die ich in den nächsten Tagen posten werde (aber nachdem ich ACoMaF beendet habe, habe ich entschieden meine Review für ACoTaR nicht zu beenden – ich würde keinen Sinn mehr ergeben). Es kommt außerdem ein Post über eine Lesung, die ich diese Woche besucht habe, genauso wie mein Schreib- und Lesejahr 2016.

And there is more news… I’m probably going to bookfair this year! I’m planning it with a friend right now and I really hope, that it’s working out – well, things would have to go very bad, so we couldn’t fulfill our plan. I’m very excited!

Und es gibt mehr Neuigkeiten… Ich gehe dieses Jahr wahrscheinlich zur Buchmesse! Ich plane es gerade mit einer Freundin und ich hoffe, dass es funktionieren wird – na ja, die Dinge müssten schon sehr falsch laufen, dass wir unseren Plan nicht durchführen könnten. Ich bin sehr aufgeregt!

So – be excited for some fun posts to come and me being active more again!

Also – freut euch auf ein paar tolle Posts und das ich wieder aktiver sein werde!

Love Always

Anni

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s